تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - شهرام صوفی طراح کفش های طبی
 
 
شهرام صوفی طراح کفش های طبی
نظرات

دکتر محمود محمدیان / هشتم فروردین 93 // در مطلب قبلی گفتم که در صنعت کفش برای این که تبدیل به یک برند قوی شویم نیاز به یک اسم خوب داریم. این جا می گویم که داشتن یک اسم خوب کافی نیست.

اسم خوب اول راه است. ما باید عملکرد خوب هم داشته باشیم. باید کالای خوب به دست مشتری بدهیم باید مشتریان خود را دوست داشته باشیم.

شهرام صوفی که یکی از طراحان کفش طبی در پاییتخت است معتقد است که درک ساختار پای افراد در طراحی یک کفش خوب بسیار اهمیت دارد. او معتقد است که طراح باید با متخصصان ارتوپد و سایر پزشکان ذیربط ارتباط داشته باشد.

به نظر من شناخت رفتار مردم در خرید کفش و نیز استفاده از کفش بسیار اساسی است.

بعضی معتقد هستند که پا قلب دوم انسان است. اگر با اغماض این موضوع را باور کنیم مشخص می شود که چقدر باید به این قلب دوم اهمیت بدهیم. راستی شما در خرید و استفاده از کفش به چه نکاتی اهمیت می دهید.

خانم سلیمی و خانم اعلمی در مطلبی پیرامون این صنعت می گویند امروزه بدلیل مشکلات پیش آمده صنعتگران اشتیاق دیروز را برای تولید ندارند.در گذشته وقتی سرپرست خانوار کفاش بود فرزندانش شغل او را دنبال میکردند و حتی فامیلی بسیاری از این صنعتگران دباغ بوده است، اما امروز دیگر فرزندان این صنعتگران به دلیل رکود بازار علاقه

ای به ادامه دادن این شغل ندارند که این باعث از بین رفتن میراث این پیشکسوتان که همان تجربه های ایشان است شده و این به معنی مرگ تدریجی این صنعت است و اگر چاره ای برای این مشکلات اندیشیده نشود کم کم به تعطیلی همه این واحدها منجر میشود. لذا هم روسای اتحادیه کفاشان و هم خود صنعتگران و از همه مهمتر دولت باید راه حلهایی اتخاذ کنند تا وضع فعلی را سامان داده و حیات دوباره به صنعت کفش ببخشند.

 


جمعه 8 فروردین 1393ساعت : 01:50 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :