تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - بازاریابی کفش همراه با شهرام صوفی
 
 
بازاریابی کفش همراه با شهرام صوفی
نظرات

پنهان پژوه / نهم فروردین 93 // دکتر محمود محمدیان در پستهای قبلی در خصوص بازاریابی کفش مطالبی را با شما مطرح کردند که جالب بود من با آقای شهرام صوفی در این زمینه بحث را ادامه دادم که رفته رفته برای شما می نویسم.

شهرام صوفی طراح کفش های طبی معتقد است که در گذشته در ایران مردم بیشتر به جنس کفش اهمیت می دادند. اما امروزه شکل برای آنها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

صوفی معتقد است که طراح باید فهم کفش داشته و از شیوه راه رفتن افراد در ذهن خود تصویرسازی کند. به اعتقاد صوفی این باور به جامعه باید باز گردد که در خرید کفش به موارد متعدد از جمله جنس و کیفیت آن باید توجه شود.

به اعتقاد او شناخت رفتار مصرف کننده در طراحی کفش دارای اهمیت فراوان است. صوفی عنوان می کند که طراحان باید بیشتر به مردم توجه کنند و خلاقیت بیشتری در کارهای خود داشته باشند.


جمعه 8 فروردین 1393ساعت : 11:13 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
نسرین دوشنبه 23 تیر 1393 02:36 بعد از ظهر
سلام آقای دکتر من پروژه ای درمورد بازاریابی کارمیکنم میشه کمک کنید
*مجتبی* مـحمدیان پاسخ داد:
بله
لطفا سوال خود را مطرح کنید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :