تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - کوته نوشته های شهرام صوفی طراح کفش های طبی
 
 
کوته نوشته های شهرام صوفی طراح کفش های طبی
نظرات

شهرام صوفی / نوزده فروردین 93 // بارها در بازاریابی شنیده اید که چهار عامل از اهمیت بالایی برخوردار هستند که عبارت است از خود محصول ، شبکه توزیع و فروش آن ، قیمت محصول و در نهایت تبلیغات و اطلاع رسانی.

اما متاسفانه در کشور ما به این عنصر اولی که خود محصول است آن طور که شایسته است توجه نمی شود.

یکی از مواردی که در مورد خود محصول باید رعایت کرد طراحی آن است. محصول باید طراحی مناسب داشته باشد. در حوزه کفش هم داستان به همین گونه است.

تا حالا فکر کردید که اگر محصول شما طراحی مناسب نداشته باشد حتی اگر قیمت مناسب ، تبلیغ مناسب و ساختار توزیع مناسب هم داشته باشید نمی توانید در بازار موفق شوید.

به اعتقاد من طراحی مناسب محصول که در این جا در حوزه تخصصی من همان کفش است پیش شرط و یا به عبارتی شرط لازم برای موفقیت کفش است. همکار محترم طراح ، اهمیت کار شما در توفیق شرکت تولید کننده کفش بسیار زیاد است. بیایید طراحی کفش را علمی تر و با دقت بالاتری پیش ببریم


سه شنبه 19 فروردین 1393ساعت : 10:11 قبل از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
محمد جعفربگلو سه شنبه 19 فروردین 1393 04:16 بعد از ظهر
با سلام
یه مطلبی رو تو این زمینه میخواستم عرض کنم که شاید خیلی موضوع بحث شما نباشه.
در کل احساس میکنم اگر برندهای معروف دنیا تو زمینه کفش به دو دسته رسمی و اسپرت تقسیم کنیم.تو زمینه کفش های رسمی اکثر برندهای معروف دنیا مثل گوچی و لوئی ویتون و ... بازار هدفشون مشتریایی با سطح درامد خیلی بالان و در کل تو سگمنت مشتریان با سطح متوسط و متوسط رو به بالا برندی رو نداریم.البته شاید من نمیشناسم. در صورتی که فک میکنم تو کفشهای اسپرت این سگمنت با کلی برند روبروان.در کل به نظر بنده میشه تو این زمینه ها باز بیشتر تحقیق و تفحص کرد و به نتایجی رسید.
دکـتر محمدیان پاسخ داد:
ممنون
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :