تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - بازاریابی و طراحی کفش طبی و غیر طبی
 
 
بازاریابی و طراحی کفش طبی و غیر طبی
نظرات

دکتر محمود محمدیان / بیستم فروردین 93 // چند روزی است که با بازاریابی و طراحی کفش در خدمت شما هستیم. اما دوست نداریم این باور ایجاد شود که صرفا می خواهیم در مورد برندهای گران قیمت و با ارزش بالا صحبت کنیم .

بازاریابی کفش می تواند ویژه بخشهای مختلف یک جامعه انجام گیرد که در ادامه مطالب به آن می پردازیم. بنابراین همه می توانند خواننده مطالب ما باشند و از آن بهره بگیرند



چهارشنبه 20 فروردین 1393ساعت : 01:38 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :