تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - طراح کفش چه چیزی را نقش می زند؟ // مُد همه چیز نیست.
 
 
طراح کفش چه چیزی را نقش می زند؟ // مُد همه چیز نیست.
نظرات

شهرام صوفی / 2 اردیبهشت 93 /// در ایران به ندرت برند شناخته شده کفشی را می شناسیم که مثل "کفش ملی" در سالیان دور با مدیریت "مرحوم ایروانی" توانسته باشد مورد اعتماد مصرف کننده قرار بگیرد. اعتمادی که در کسب و کار امروزی به سادگی به دست نمی آید.

 

شخص طراح در یک شرکت تولیدکننده کفش مثل یک دیده بان بازتاب دهنده ی آن چیزی است که در جامعه اتفاق می افتد و مردم بر اساس آن رفتار می کنند و طبیعتا طراحی خوب کفش مطابق با نیاز جامعه می تونه محصول ما را زودتر به مرز "مصرف شدن" برساند. به رغم آنکه پدیده مُد در لایه های مختلف زندگی ریشه دوانده اما شاید براتون جالب باشه بدونید که امروزه بیشتر خانم ها در اثر "نوع مصرف" خود کفش می خرند، نه از روی مد. یکی از دلایل این امر هم نوع زندگی و شاغل بودن خانم ها می باشد. شخص طراح می تونه با تخصص و شناسایی نیاز واقعی جامعه نوع مصرف رو "نقش بزنه" و تفکر خود را با تولید با کیفیت یک کفش آمیخته کند و شرکت را به تولید انبوه و سمت و سوی برند شدن شدن هدایت کنه.

یادتان باشد اگر روزی شما یک برند کفش را برای مصرف دائم انتخاب کردید در درجه اول شخص طراح شما را هدف گرفته بعد کیفیت اون برند. کفش ما نقش ته افکار ماست.


سه شنبه 2 اردیبهشت 1393ساعت : 10:14 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: شهرام صوفی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
رضا پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 11:09 قبل از ظهر
سلام اقای صوفی
به اعتقاد من بحث خرید از روی مصرف و نه مد در اقایون هم مصداق دارد و فقط شامل حال خانم ها نمی شود.
اقایون هم از روی کاربرد کفش می خرند و به مد چندان توجه ندارند.
ممنون از مطلب خوبتان
*مجتبی* مـحمدیان پاسخ داد:
ممنون از شما به نکته خوبی اشاره کردید
باران چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 08:34 قبل از ظهر
مطالب وبلاگت رو خودت نوشتی؟ با اجازت من چندتا مطالبت رو زدم توی وبلاگم . آپم مایل بودی تبادل لینک اتوماتیک هم وبلاگم داره
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :