تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - مصرف کننده کفش پیشروتر از صنعت کفش // از طراحی تخصصی کفش تا ضرورت برندسازی
 
 
مصرف کننده کفش پیشروتر از صنعت کفش // از طراحی تخصصی کفش تا ضرورت برندسازی
نظرات

شهرام صوفی / 6 خرداد 93 /// برندها هستند که به جامعه در حال پیشرفت، سرعت می بخشند. امروزه مصرف کننده کفش با دانش و آگاهی خود نوع کفش خود را انتخاب می کند. حتی آن دسته از افرادی که به "قیمت" اهمیت ویژه ای می دهند تا کیفیت این موضوع درباره انان نیز به مرور در حال تحقق است.

 

 

در شرایط فعلی جامعه که همه چیز در حال تغییر و تحول می باشد و زمان معنا پیدا می کند مصرف کننده کفش برای خرید خود نمی تواند زمان لازم را بگذارد و ترجیح می دهد به برند خاصی اعتماد کند تا اینکه خود دنبال جنس مرغوب و اطلاعات بگردد. اینکه مصرف کننده کفش بعد از صد بار کفش خریدن دنبال راه تشخیص بین چرم طبیعی و یا چرم صنعتی مصنوعی می گردد، جای خالی برند را در صنعت تولید کفش نشان می دهد نه چیز دیگری. اینجاست که مصرف کننده برای صرفع جویی در وقت هزینه و جتی ترافیک شهری و از همه مهم تر نبود اطلاعات در مورد انتخاب کفش نیاز به برند پیدا می کند. اما تولیدکنندگان کفش به تنهایی قادر به حل این موضوع نیستند چرا که خارج از تخصص اصلی شان می باشد و برای تولیدکننده بیش از همه کیفیت و مراحل تولید و استانداردسازی قابل اهمیت است. شرایط فعلی صنعت کفش نیاز به بخش فروش مستقل، طراحی و دیزاین کفش دارد. خیلی از تولیدکنندگان کفش کیفیت محصول را بهتر از ذائقه مصرف می شناسند.

در مطلب قبلی خود، خانم خدیجه عبدللهی پرسیده بودند راه تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی چیست؟ در شرایط فعلی خود فروشگاههای کفش هم قادر به شناسایی نیستند و به تولیدی اعتماد می کنند بهترین راه انتخاب یک برند خوب و اعتماد به آن است.

"وقت آن است به برند تو اعتماد کنم"


سه شنبه 6 خرداد 1393ساعت : 01:51 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: شهرام صوفی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
ترانه یکشنبه 11 خرداد 1393 10:49 قبل از ظهر
سلام چند روزیه دارم وبلاگ هایی که مطالب جدید میزارن رو جمع می کنم یه لیست بزرگی شده دعوت می کنم تو هم وبلاگت رو توی این لیست ثبت کنی
شنبه 10 خرداد 1393 01:37 قبل از ظهر
سلام
تشکر آقای صوفی...اینجا اصول اخلاقی کسب وکار هم میاد وسط و امکان این که تولید کننده چرم مصنوعی به مغازه دار بدنهزیاد میشه ..به نظرم تولید کننده اینده نگر میتونه با اتخاذ یه شیوه درست اعتماد بهتر و بیشتری به دست بیاره و موفقیت خودشو تضمین کنه
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :