تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش دوم
 
 
نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش دوم
نظرات

دکتر محمود محمدیان / اواخر مهر 93 // در بخش اول مطالبی را عرض کردم حال در این جا می رسیم به بخش دوم نقد تبلیغات. در این جا قدم سوم را برای شما تشریح می کنم.

در این مرحله ضروری است که منتقد تبلیغات ، تبلیغی را که می خواهد نقد کند ابتدا تشریح کند یعنی بگوید که تبلیغ در مورد چیست. چه می خواهد بگوید. یعنی با این قسمت مشخص می شود که آیا منتقد ، خود تبلیغ را فهمیده که اگر نفهمیده باشد ضرورتا ایراد او نیست ( در یک حالت ممکن است ایراد او باشد که مجال توضیح بیشتر این قسمت نیست ). در کلاسهای نقد تبلیغ این موضوع را بیشتر می توان شکافت.

در اینجا فقط اشاره کنم که نقد یک تبلیغ سی ثانیه ای را نمی توان در سی ثانیه انجام داد بلکه زمان و مجال خیلی بیشتری می خواهد..... ادامه مطلب را در بخش سوم دنبال کنید. ضمنا سایت زیر نیز www.kafemarketing.com  در خصوص همین مباحث بحث می کند که می توانید به آنجا مراجعه کنید.


جمعه 25 مهر 1393ساعت : 11:52 قبل از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :