تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش سوم
 
 
نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش سوم
نظرات

دکتر محمود محمدیان / اوایل آبان 93//در بخش اول و دوم ، سه قدم در نقد تبلیغ را توضیح دادم در این بخش ، قدم چهارم را توضیح می دهم .

در قدم چهارم منتقد تبلیغ بهتر است در مورد نقاط مثبت تبلیغ صحبت کند . اگر اثر نقطه مثبتی نداشت که می تواند بگوید در اثر نقطه مثبتی ندیدم که بخواهم به آن اشاره کنم . البته باید منصف بود و این عبارت را صرفا جهت توهین به تولید کننده تبلیغ به کار نبرد.


آقای فراستی در برنامه هفت اصطلاح خوبی را باب کرد تحت عنوان ماقبل نقد. به زعم ایشان برخی از فیلمها ماقبل نقد هستند و آن قدر سطح پایین هستند که ارزش نقد را ندارند. من هم مثل ایشان فکر می کنم و اگر یک تیزر بی ارزش است آن را ماقبل نقد می دانم و اساسا کمتر ترجیح می دهم دست به نقد آن بزنم مگر این که در کلاس آموزشی باشم. با این وصف تیزری را که دست به نقد آن می زنیم احتمالا دارای نقاط مثبت هست لذا باید به آن اشاره کرد که انصاف منتقد بارز شود . پس از اشاره به نقاط مثبت حالا نوبت ......ادامه بحث در بخش چهارم .


جمعه 2 آبان 1393ساعت : 01:33 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :