تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش چهارم
 
 
نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش چهارم
نظرات

دکتر محمود محمدیان / اواسط آبان 93 // در بخشهای قبلی چهار قدم اول را توضیح دادم در این بخش قدم پنجم را توضیح می دهم . قدم پنجم در واقع سخت ترین قسمت نقد در تبلیغات است و به قدرت فرد در حوزه تبلیغات مربوط می شود در واقع عیار منتقد در این قسمت سنجیده می شود که آیا فرد توانمندی است و تبلیغ فهم است یا نیست.

در قدم پنجم منتقد تبلیغ باید به بخش ضعف های تبلیغ و یا نقاط منفی تبلیغ بپردازد و به عبارت دیگر تبلیغ را از این جنبه تحلیل کند. این امر مستلزم آن است که فرد در این زمینه بسیار کار کشته باشد و خیلی تبلیغ دیده باشد .

بدون مطالعه و کار کردن نمی توان این قدم که مهمترین قدم است را پیمود . ما از این قدم می فهمیم که توان منتقد چقدر است و لذا ..... ادامه در بخش پنجم



شنبه 10 آبان 1393ساعت : 09:25 قبل از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :