تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش پنجم
 
 
نقد تبلیغات به سبک محمود محمدیان - بخش پنجم
نظرات

دکتر محمود محمدیان / هفدهم آبان 93 // در این بخش ادامه قدم پنجم را پی می گیریم. گفتم که در قدم پنجم نقاط ضعف تبلیغ باید بیان شود.

باید دانست که این نقاط ضعف ، فنی است و به سلیقه ما بستگی ندارد. در این مرحله سلیقه نباید نفوذ کند. مثلا ممکن است که شما از تبلیغات موزیکال لذت نمی برید نباید این سلیقه را در این مرحله دخالت دهید.

اگر در این تبلیغ از نظر فنی تبلیغ موزیکال بلامانع است اما شما دوست ندارید نباید تبلیغ را بکوبید. این ورود نادرست سلیقه به تبلیغ را بارها و بارها در نقد دوستان دیده ام که نارواست. من بعدا خواهم گفت که سلیقه را کجا باید طرح کرد.

 در این قدم نوع جاذبه تبلیغ ، تکنیک استفاده شده در آن ، سبک تبلیغ ، تطابق آن با الگوهای تبلیغاتی و .....مورد بررسی قرار می گیرد..... ادامه در بخش ششم


شنبه 17 آبان 1393ساعت : 02:31 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: دکـتر محمدیان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
رقیه جاور یکشنبه 25 آبان 1393 08:04 بعد از ظهر
سپاس فراوان
منتظر بخش بعدی هستیم...
دکـتر محمدیان پاسخ داد:
ممنون
سارا چهارشنبه 21 آبان 1393 07:32 بعد از ظهر
ممنون از تک تک بخش ها استفاده شد
دکـتر محمدیان پاسخ داد:
مرسی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :