تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - سفرنامه چین 3 // قانون جذب در فروشندگی
 
 
سفرنامه چین 3 // قانون جذب در فروشندگی
نظرات

شهرام صوفی / 9 دیماه 93 // فروشندگی در صنعت کفش ایران هنوز با شیوه های قدیم حرکت می کند چه خورده فروش و چه عمده فروشی. تنها فرق بین این سالها شکل ظاهری فروشندگان هست که تغییر کرده است اما تفکرمان شکل قدیم را دارد و از دیالوگهای تکراری و آزاردهنده برای هر نوع مشتری با هر روحیاتی استفاده می کنند.

 

علت این امر این است که مشتریان ما راجع به جنس و خود مقوله کفش اطلاعاتی تخصصی و کاملی کسب نکرده اند که بتوانند فضا را قابل باور و محصول را جذاب تر به نمایش بگذارد. چون جنس موجود در فروشگاه هم در اثر نیاز بازار تهیه نشده فقط با ارتباط با چند تولیدی اشنا جنس تهیه شده است. شناسایی نیاز بازار از تفکر فروشنده جاری می شود اتفاقی که در کشور چین جریان دارد و این جریان محرک تولید می شود.

"تشخیص درد 50 درصد راه"

سه شنبه 9 دی 1393ساعت : 11:50 قبل از ظهر| به قلم یا به مجوز: شهرام صوفی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
مسعود یکشنبه 14 دی 1393 08:50 بعد از ظهر
من فروشنده کفش هستم به نظر من راهکاراراعه بدهید درکنار صحبت هایتان برای بهبود فروشندگی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :