تبلیغات
بازاریابی - برند - فروش - تبلیغات - گرافیک - ایا ماشین الات جای نیروی انسانی را می گیرد؟
 
 
ایا ماشین الات جای نیروی انسانی را می گیرد؟
نظرات

شهرام صوفی / 10 بهمن 93 /// این مطلب رو اختصاص دادم به سوال آقای خلیل زاده که نوشته بودند چین با این چمعیت میلیاردی چگونه می خواهد با استفاده از ماشین الات و بیکاری نیروی انسانی، این بیکاری را جبران کند؟ممنون اقای خلیل زاده که عاملی شد تا این مطلب نوشته شود.

ساخت ماشین آلات صنعتی با تکنولوژی روز در اثر نیاز امروز تولید، شکل گرفته است. این تغییر در قبال کمک به نیروی انسانی می باشد نه جایگزینی آن. بهره گیری از ماشین آلات یکی از ابعاد تصمیم برای تولید است؛ نه صفر تا 100 تولید. اگر شرکتی مجهز به دستگاههای صنعتی با تکنولوژی روز شود صد در صد در بخش های دیگر از جمله فروش، نیاز شدید تری به نیروی انسانی پیدا می کند برای تفکر بیشتر به بازارشناسی و بازار سازی و تبلیغات؛ تا بتواند محصولی با سرعت تولید تکنولوژیی بفروشد پس این امر یعنی به کارگیری تکنولوژی باعث تغییر وظایف نیروی تولید می شود و او را از یک کارگر یدی به یک بهره بردار از ابزار آلات تبدیل می کند. مثل تولید نان ماشینی، همان تعداد نیروی انسانی که به شیوه سنتی نان تولید می کردند حالا در پستهای دیگر اما باز هم برای تولید نان هستند.

 زمان آفت تفکرهای خسته


جمعه 10 بهمن 1393ساعت : 09:00 بعد از ظهر| به قلم یا به مجوز: شهرام صوفی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
موضوعات کافه بیزینس
آمار بازدید از کافه بیزینس
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید کل :